loading...
به نام او به یاد تو.....
گمنام بازدید : 217 شنبه 11 تیر 1390 نظرات (0)

کنار تو چه آرومم .. چه آرومی کنار من
تو چشمای تو آرومه .. چشای بی قرار من
تو می فهمی که خوشحالم .. تو می دونی دلم تنگه
تو میدونی که خواب من .. کدوم شبهاس که بی رنگه
کسی جز تو نمی تونه منو عاشق کنه همدرد
کسی جز من نمیتونه تورو عاشق کنه برگرد
کنار تو چه آرومم .. چه آرومی کنار من
تو چشمای تو آرومه  .. چشای بی قرار من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تو از من بی خبر اما برای من شدی باید صدایت میزنم در دل که شاید حس کنی شاید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 1,411